Monday, February 28, 2005

toch woensdag

Ok ik heb er nog een dag bijgekregen, dus ik ga woensdag mijn laatste dag hebben. En waarschijnlijk verhuis ik dan Zaterdags, maar dat is nog even te bekijken. Donderdag ben ik uitgenodigd voor eten bij ka-rin, dus dan hoef ik niet zelf te koken, hoe goed ka-rin kookt weet ik echter niet. Wordt afwachten. Verder is de nieuwe stagiare, een gigantische duitser, die ook beetje Nederlands spreekt, daar hij naast de Nederlandse grens woont. Alleen hij en zijn ouders waren pas du tout tevreden over de kamer. Maargoed, niet mijn probleem, je kunt er over zeuren, maar uiteindelijk moet je het ook accepteren.

Anyway, nog even een vertaling:

"Nice, dat is altijd een vreselijke chaos, zeker 's ochtends, dan is er nog meer chaos, en er waren dus werkzaamheden bij het spoor, dus meer mensen in de auto, en nouja, meer chaos dus!! En daar bovenop sneeuwde het ook nog, ik heb er vijf uur over gedaan de binnenstad van Nice uit te komen." - le comptable

0 Comments:

Post a Comment

<< Home