Wednesday, February 02, 2005

eindelijk weer

Aan de ene kant is er weinig veranderd, maar toch ook wel wat. Ik zit nog steeds in Parijs, en verwacht dat ook nog wel een paar weken te blijven doen. Leventje gaat gewoon door en alles. Zaterdag heb ik een examen van de sorbonne dat ik niet ga halen. En verder is weinig bijzonders.
Wel weet ik meer over wat er binnenkort zal gebeuren met mijn woon en werk omstandigheden. Zoals ik al besloten had verdwijn ik binnenkort naar het zuiden om daar mijn leven weer op te pikken in Aix-En-Provence. Zie hier waar het ligt, kijk vlak boven Marseille. Daar zal ik na aankomst in totaal drie maanden blijven. Dat is het plan, van die drie maanden zal ik één maand doorbrengen in het restaurant, en twee maanden achter de receptie. Dat klinkt dus prima. Het hotel waar ik zal gaan werken is het Holiday Inn Garden Court Aix-En-Provence. Wel weer een Holiday Inn, maar dat is opzich niet zo erg. Dit hotel is wat groter(90 kamers en vier suites tegenover 60 en geen suites), en beter voorzien(twee restaurants, een echte bar, en een klein zwembad). Mijn logement zal ik delen met andere stagiares, dat is niet perfect, maar waarschijnlijk is het sowieso wat groter dan mijn kamertje in Parijs.
Bijna alles is rond, onder perfecte omstandigheden zou ik Zeven Februari er heenkunnen, ware het niet dat ik hier moet wachten totdat er een stagiare me komt vervangen, dat wilden ze bij mijn hotel graag, en dat lijkt me ook heel redelijk, aangezien het hotel gewoon dacht tot voorkort dat ik tot Juni bleef, ik kan al zonder enige probleem eerder weg, en dan kan ik ook best even wachten tot er iemand me komt verplaatsen.
De verhuizing naar Aix wordt nog wel even lastig, maar hoe ik dat oplos merk ik vanzelf. Uiteraard is iedereen ook welkom me in Aix-En-Provence op te komen zoeken, maar aangezien het gewoon VRESELIJK ver van Nederland afligt(het ligt 1000 KM onder Parijs) verwacht ik het niet direct.
Van mijn hotel in Parijs ben ik wel zat zo zo onderhand, en mijn logement hecht ik me ook niet echt aan. Wel zal het jammer zijn toch die paar vrienden die ik hier heb achter te laten, hartbrekend zal het echter ook echt niet zijn. En ik verwacht echt nog wel es in Parijs terug te komen.
Wat ik volgend jaar ga doen is me nog niet helemaal duidelijk. Politicologie trekt me op het moment het meest, maar dat is enkel in Leiden, Amsterdam, en Nijmegen te doen. Leiden ga ik gewoon niet heen, dat lijkt me duidelijk. Amsterdam alleen als ik zonder moeite daar een mooie kamer krijg, dus dat kunnen we ook wel afstrepen. En of ik echt graag naar Nijmegen wil weet ik ook niet. Dus dat ik ga ik fijn bekijken als ik terug ben in Groningen.

Verder heb ik op het moment niet heel veel zinnigs te melden. Ik wil alleen mijn vrienden in Nieuw Zeeland en Zuid Amerika(Loic, waar zit je nu?) even succes wensen, zo ver van huis. Verder moet ik Eva even feliciteren met haar nieuwe kamer en wil ik zeggen dat ik hoop dat Imktje het goed bevalt weer terug thuis te zijn.

Ciao
Ate

2 Comments:

At 9:38 AM, Anonymous Anonymous said...

Heeej atmans :)

hoop dat je snel kunt verhuizen, het wordt vast supertof! :D

x Eve

 
At 4:53 AM, Anonymous Anonymous said...

hey ate
leukleukleuk om goede berichten te horen! en wat goed dat je al nadenkt over een studie! proberen wij ook wel, ws voor ons beiden geschiedenis. erg he... alleen alice in groningen en ik in utrecht.. maar we zien het wel.
we missen je, tot snel
kukskuskus

 

Post a Comment

<< Home