Sunday, December 12, 2004

righto

Even een waarschijnlijk niet al te lang berichtje.

Afgelopen week neit ontzettend veel gebeurt, heb bij de huisbasin gegeten, Imktje was hier een drie kwartier, en moest toen weer weg. Gewerkt, gezwoegd en verder niet veel. Over een week zit ik weer kortstondig thuis, TE kortstondig, 10 dagen is NIKS. Ik hoop dat ik daarna weer gewoon met een gerust hart kan vertrekken om het hier nog maanden uit te houden. Op het moment weet ik het niet. Het blijft gewoon niet altijd makkelijk, fulltime werk, waar ik niet 100% tevreden over ben, een andere taal, waar ik nog lang niet echt vloeiend in ben, een te kleine kamer waar ik me niet echt honderd procent op voel, en een stad voor toeristen, neit voor bewoners. Waarschijnlijk zou het beter gaan als hier gewoon iemand zat die ik echt goed ken, maar de mensen met wie ik omging gaan weer weg of zijn weer weggegaan, dus ik heb het gevoel dat mijn vrienden niet zitten waar ik zit, Groningen, Nieuw Zeeland, Peru of Spanje. Nouja ik ga hier in ieder geval nog wel een tijdje blijven, misschien dat ik niet tot eind Juni hier blijf, maar ik ga niet na een korte vakantie thuis direct zeggen dat ik het niet meer aankan. Dan had ik dat ook wel direct kunnen zeggen, en het zou onzin zijn, ik zit hier immers al meer dan drie maanden. Overleven doe ik sowieso. En soms heb ik het ook erg naar mijn zin op het werk. Vanmiddag waarschijnlijk ook wel, ligt vooral aan hoeveelheid werk en collega's.

Nouja goed, alles gaat ook in buien op en neer. Maar ik zal wel blij zijn om even terug in Nederland te zijn, ik heb op drie kwartier imtkje na al weer een dikke maand(en over een week anderhalve maand) niet echt familie of vrienden gezien.

5 Comments:

At 1:00 AM, Anonymous Anonymous said...

he ate,

ik ben wel een beetje jaloers hoor dat jij naar huis kan. Ik zou graag ook naar huis gaan, mijn familie, jou en de andere vrienden (die in groningen zijn dan) weer even zien. Ik mis het net als jij soms wel erg om echte goede vrienden om je heen te hebben!
Nou veel sterkte in Paris en in Grunn, en we mailen weer snel!!

loic

 
At 1:16 AM, Anonymous Anonymous said...

he ate,

ik ben wel een beetje jaloers hoor dat jij naar huis kan. Ik zou graag ook naar huis gaan, mijn familie, jou en de andere vrienden (die in groningen zijn dan) weer even zien. Ik mis het net als jij soms wel erg om echte goede vrienden om je heen te hebben!
Nou veel sterkte in Paris en in Grunn, en we mailen weer snel!!

loic

 
At 8:26 AM, Anonymous Anonymous said...

lieve ate
lekker 10 dagen naar huis! maar ik snap dat je zegt en vindt dat het kort is en dat je niet weet wat er daarna gaat gebeuren met je zin om daar nog te blijven... hoe erg ik het hier ook naar mijn zin heb, als ik nu 10 dagen naar huis zou gaan dan weet ik niet of het me zou lukken daarna weer te gaan reizen...
we denken aan je en missen je! geniet voor 3 thuis die tien dagen, ook voor mij en alice, en we spreken je snel weer via mail/sms/website!
kus

karen

 
At 5:39 AM, Anonymous Anonymous said...

he ate, ik snap ook heel goed wat je bedoeld, en ik weet ook heel goed dat als ik nu voor de mogelijkheid gezet werd om naar huis te gaan, ik het wel heel erg moeilijk zou vinden om weer te gaan reizen, maar ja...dat ligt natuurlijk ook aan het feit dat matthijs thuis is. Ik vind het heel knap dat je gewoon door gaat zetten! Heel veel plezier nog, en we denken heel veel aan je! groetjes, liefs, alice

 
At 6:10 AM, Anonymous Anonymous said...

hey ate
waar blijven alle nieuwe verhalen over de 10 dagen thuis??? we kijken heel vaak op je site maar dan moet je wel wat posten he..
wij zijn er hier net achter dat het nummer met het volgende refrein: so bring back springsteen madonna way before nirvana there was u2 and blondie and music still on mtv her two kids in highschool they tell her thats she's uncool but she's still pre-occupied.. 19 19 1985, dat het een leuk nummer is maar nu al 3 maand blijft hangen in je hoofd. verder eten we al het gratis eten op en is matthijs een wolk... vage gedachten.
we hopen dat het goed met je gaat!
kus
karen

 

Post a Comment

<< Home