Thursday, February 24, 2005

een datum

uiteindelijk is alles weer goed in het hotel op zich. Mijn laatste werkdag is donderdag(dus dat is 2 of 3 maart ofzo) en dan ga ik waarschijnlijk die zondag naar aix, op naar de zon, ook al sneeuwt het daar nu(zoals hier gister)

onze comptable(hoofd boekhouding) die uit nice kwam gister:

Nice, ça c'est toujours un bordel, puis c'est le matin, donc plus de bordel, puis des travaux sur la train, eh be, plus de bordel!! puis, la neige, j'ai passé cinq heures en train de sortir Nice.

PArijs was minder erg. Maartoch.

2 Comments:

At 6:06 AM, Anonymous Anonymous said...

VERTALING aub. nou ja ik krijg er wwel wat van mee, maar toch! yeah ik heb het nieuwe boek van jordan! en ik ga er straks lekker in beginnedn!!! en verder... is het hier heel erg warm, hebben we cde afgelopen dagen meer dan 12 uur in de bus gezeten en eten we gevulde kanoos... er zijn hier btw te veel nederlanders in 1 keer!! heeft nog iemand daar last van?
nou ate als ik je niet meer spreek voor donderdag dan goede reis en veel plezier en laat weten hoe het is daar!

kus
karen

 
At 3:21 PM, Anonymous Anonymous said...

Haha idd, vertaling bitte? :P

maar tof dat je een datum hebt en maar hopen dat het je daar beter bevalt :)

ciao!
Eve

 

Post a Comment

<< Home