Friday, February 11, 2005

eh be, voila

Ik ben niet geslaagd, maar van de klas die het gedaan had, dat zijn iets van zes personen, is er maar een geslaagd, en die had ook nog es priveles. En ik had het niet het slechtst gedaan(ok ook niet het best, maar een mooie tweede plaats van de niet geslaagden). Jammer.

Verder is er niet veel gebeurt, behalve dat ik tegen planning in gewerkt heb gister, normaal doe ik dat niet. Maar er is een kans dat ik volgende week naar tours ga om enkele francaises die ik de vakantie heb ontmoet met loic femke en sarit te bezoeken, alleen zijn ze volgens mij niet zo goed in opschieten en terugmailen. OFtewel, ze werken met die hier zo altijd voelbare franse slag.

Verder heb ik een stageplek in een ****hotel in cannes afgewezen. Daar zou ik enkel ontbijt doen, en ik wil nu gewoon receptie gaan doen. Was dat neit het punt geweest had ik het zeker gedaan.

Anyway, ciao

1 Comments:

At 2:24 AM, Anonymous Anonymous said...

hey ateeee
wat goed toch dat ik elke keer, en als enige geloof ik.., op je berichten comment! wat ben ik toch geweldig goed..
opdit moment zit ik in de slaapkamer van de dochter van de familie waar we logeren te internetten op een te oude pc en omringd door tientallen (zo niet honderden) posters, plaatjes en andere prullaria van The Olsen Twins oftewel mary-Kate en Ashley... brrrr scary. en ze is al 14 ook nog...
anyways, hoop dat alles goed gaat daar and wish you were here too and not there! om het maar bij de taal van het land waar je zit te houden...
nou kus

karen

 

Post a Comment

<< Home